Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

ΚΟΥΪΚ: Η ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ ΙΣΧΥΡΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ
«Ο Πρόεδρος του Κινήματος ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Πάνος 
Καμμένος με εισήγηση του Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Κώστα Μαρκόπουλου μου έκανε την τιμή παράλληλα με τα καθήκοντα του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και του Τομεάρχη Εξωτερικών, να με ορίσει και στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή του Κοινοβουλίου για θέματα του Ελληνισμού της Διασποράς.

Με την ομογένεια με συνδέουν δεσμοί πολλών δεκαετιών μέσα από τη δημοσιογραφική μου πορεία. Και αναπτύχθηκαν ακόμα περισσότερο όταν δορυφορικά έλεγα κάθε βράδυ το «Καλησπέρα» μου στους Έλληνες του εξωτερικού, παρουσιάζοντας τις ειδήσεις από την πατρίδα.

Δεν ξεχνώ και τις δημοσιογραφικές μου αποστολές τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, όσο και στην Αυστραλία, την Ευρώπη , τη Λατινική Αμερική, Νότιο Αφρική, Αίγυπτο και λοιπές χώρες, όπου υπάρχουν ισχυροί θύλακες ελληνισμού.

Φυσικά, εξίσου ισχυροί δεσμοί με συνδέουν και με τον ελληνισμό της Κύπρου από την πρώτη μου δημοσιογραφική αποστολή, λίγο μετά την τουρκική εισβολή και την πολυετή συνεργασία μου με τοπικά κανάλια της Μεγαλονήσου.

Το αμέριστο ενδιαφέρον μου για τους Έλληνες της διασποράς θα συνεχιστεί και μέσα από τη νέα ιδιότητά μου, του Βουλευτή και εκπροσώπου των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, συμβάλλοντας στο να επιλυθούν χρόνια προβλήματα, όπως αυτό της ψήφου των ομογενών και όχι μόνο.

Γνωρίζω ότι οι πολιτικές του παρελθόντος είχαν απογοητεύσει πολλές φορές τους ομογενείς, από τους οποίους οι κυβερνήσεις μόνο ζητούσαν και ελάχιστα ανταπέδιδαν. Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θα αλλάξουν άρδην αυτή τη φιλοσοφία, καθιστώντας την ομογένεια τον πιο ισχυρό πυλώνα της χώρας και μάλιστα σε στιγμές τεράστιας κρίσης που περνάει η πατρίδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου