Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ «ΠΕΛΛΑ ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ»



Ανταποκρίθηκα με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης που αναλαμβάνω, στην πρόταση του Στάθη Καστερίδη να είμαι υποψήφια στον συνδυασμό του «Πέλλα, δήμος για όλους», με τη δέσμευση να προσφέρω τον προσωπικό μου χρόνο, τις προτάσεις μου και τη δουλειά μου σε θέματα που αφορούν τον πολιτισμό, την παιδεία, την διαχείριση των προβλημάτων της καθημερινότητας μας.  
Σε αυτό τον αγώνα για τον τόπο σας θέλω συνοδοιπόρους.


Σοφία Κρουσταλέλη


 
Με σεβασμό στους συμπολίτες μου και έχοντας τη διάθεση να προσφέρω στον τόπο που ζούμε και μεγαλώνουμε τα παιδιά μας, δηλώνω υποψήφιος, με τον συνδυασμό "ΠΕΛΛΑ, Δήμος για όλους", του Στάθη Καστερίδη,



Πέτρος Μαμής
Αγρότης






Με διάθεση προσφοράς στους συμπολίτες μας, αποδέχθηκα την πρόταση του Στάθη Καστερίδη και δηλώνω υποψήφιος, με τον συνδυασμό "ΠΕΛΛΑ, Δήμος για όλους",


Μιχάλης Τσιρακίδης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου