Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Κατάσχουν και τα επιδόματα ανεργίας!!!

Ανελέητο γίνεται το κυνήγι είσπαρξης φόρων, προστίμων και εισφορών, ακόμα κι από τους τραπεζικούς λογαριασμούς όπου μπαίνει το επίδομα του ΟΑΕΔ των ανέργων! Οι τράπεζες δεσμεύουν ακόμα και τα μικροποσά με τα οποία καλούνται οι άνεργοι να ζήσουν!
Όπως αναφέρει το δημοσιογραφικό site Makeleio.gr, μετά από συγκλονιστική   καταγγελία αναγνώστη   που του κατέσχεσαν το επίδομα ανεργίας του!

Διαβάστε την καταγγελία

Λέγομαι Π. Κ. και στις 30/12/2013 έγινε κατάσχεση του επιδόματος ανεργίας στην εθνική τράπεζα που είχα στο όνομά μου . Μίλησα με την τράπεζα για να τους πώ ότι ο λογαριασμός είναι απο επίδομα ανεργίας και η υπάλληλος ( προϊσταμένη καταθέσεων ) μου απάντησε να μην τα άφηνα μέσα και δεν μπορεί να κάνει τίποτα τώρα.

Μετά κάλεσα την νομική υπηρεσία τις τράπεζας και τους είπα οτι θα κινηθώ νομικά .Από εκεί μου είπαν οτι έχω δίκιο και οτι θα πούν του διευθυντή τις τράπεζας να στείλει επιστολή στην ΔΟΥ Λιβαδειάς ( όπου έγινε η επίδοση τις επιταγής ) οτι έγινε λάθος και οτι η κατάθεση του λογαριασμού είναι απο επίδομα ανεργίας και όπως έγινε…

Η απάντηση με επιστολή απο την ΔΟΥ Λιβαδειάς ήταν οτι δεν ευθύνονται αυτοί για το λάθος τις τράπεζας και οτι δεν γυρίζουν τα χρήματα πίσω..Είμαι άνεργος 2 χρόνια με δυο μικρά παιδιά..Εχω φτάσει σε απόγνωση και δεν ξέρω απο πού να ζητήσω βοήθεια πια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου