Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΕΝΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΘΡΥΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ» ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠ. ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑ

Ο Ντίνος Κούης υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την «Αλληλεγγύη»
Άλλος ένας εν ενεργεία Περιφερειακός Σύμβουλος θα συμμετέχει στις Περιφερειακές εκλογές του Μαΐου, με τον συνδυασμό «Αλληλεγγύη, Σύγχρονη, Ανθρώπινη Μακεδονία».
 Ο Ντίνος Κούης μετά την σημερινή συνάντηση που είχε με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας και επικεφαλής της «Αλληλεγγύης» Απόστολο Τζιτζικώστα, στο εκλογικό κέντρο του συνδυασμού, κατέθεσε την υποψηφιότητά του ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης. Ο κ. Κούης είναι εκλεγμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης και αρμόδιος για θέματα Παιδείας στη Μ.Ε. Θεσσαλονίκης.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο κ. Κούης δήλωσε :
«Μια ζωή υπηρέτησα την ομάδα μου τον Άρη, χωρίς να φύγω ούτε μία ημέρα. Είναι η ομάδα που αγάπησα, η ομάδα που μου χάρισε μεγάλες στιγμές και συγκινήσεις, η ομάδα που θέλω να ξαναδώ εκεί που πραγματικά της αξίζει.
Με την ίδια λογική κινήθηκα και στην πορεία μου στην αυτοδιοίκηση όλα αυτά τα χρόνια. Από το 2006, τόσο στη Νομαρχία Θεσσαλονίκης, όσο και στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αφιέρωσα όλες μου τις δυνάμεις και αφοσιώθηκα στο έργο μας, για τον τόπο και τους συμπολίτες μου.
Τον αγώνα και το σημαντικό έργο που κάναμε όλοι μαζί ως ομάδα, θα το συνεχίσω με την «Αλληλεγγύη» και τον επικεφαλής της Απόστολο Τζιτζικώστα και τα επόμενα πέντε κρίσιμα χρόνια.
Για μένα η ομάδα είναι πάνω απ’ όλα. Στην πράξη και όχι στα λόγια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου